ISI BORANG INI UNTUK ORDER BARANG

Name:
Email Address:
NO TELEFON
ALAMAT
NAMA PRODUK YANG DIPILIH
PENGHANTARAN MELALUI POS LAJU
PEMBAYARAN MELALUI MAYBANK
CIMB

form mail

TEMPAHAN UKIRAN KAYU LOPE DESIGN

****Saya lope iskandar sedia menerima tempahan ukiran dari perseorangan @ syarikat yang berminat.

@@@bengkel saya terletak di :

NO 12, KG. ULU CHEPOR,
31200 CHEMOR
PERAK.
(berhampiran kawasan perkelahan ULU CHEPOR)

NO TEL: 012-5757027

HARGA TEMPAHAN dari RM 200 ke atas megikut saiz 1x1 kaki persegi



11.4.10

CONTOH CONTOH UKIRAN YANG TELAH SAYA HASILKAN



















Gambar gambar di atas adalah beberapa contoh ukiran yang telah saya hasilkan. antaranya adalah untuk ukiran pintu, kepala katil, acuan kilang,ukiran kaki meja, ukiran tiang dan lain-lain. ukiran saya tidak terhad kepada kayu semata-mata tetapi juga terdiri dari tanah liat dan menggunakan polisteren.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan